Sunday, 14 December 2014

BABY

Hola this is tailor sweet life...
Everyday is sewing.

Introducing the Bapron! aka the “baby apron”. I hope the name doesn’t turn you off (I know it’s hopelessly cheesy), but this bib is really cool! It provides a ton of coverage in the front, much like an adult apron, and ties in back with bias tape or button (my own design)! It’s easy to make-I can whip one out in less than 1/2 hour (I’ve made a dozen or so, so I’m getting pretty quick and awesome!)

Hola ini adalah kehidupan tukang jahit yg sangat manis ...
Setiap hari adalah menjahit.

Memperkenalkan Bapron! aka "apron bayi". Saya berharap nama tidak membuat anda pelik (Saya tahu ia kedengaran cheesy), tetapi bib ini adalah benar-benar cool! Ia menyediakan satu tan liputan di depan, sama seperti apron dewasa, dan hubungan di belakang dengan kain kalis air serta diikat dgn pita berat sebelah atau butang (rekaan saya sendiri)! Ia mudah untuk membuatnya dan dalam kurang daripada 1/2 jam (saya telah membuat sedozen atau lebih, jadi ia cepat dan mengujakan!)

Pada yg berminat sila hubungi saya utk tempahan.
The fraternity please contact me for bookings.
0142215624

No comments:

VIEWER